top of page
Zdjęcie (503).jpg

Wycena

Wycena

Jak wyceniamy zlecenie?

Nigdy wcześniej nie korzystałaś z usług firmy dekoratorskiej i nie orientujesz się jak kształtują się ceny tego typu usług?Nic nie szkodzi!

Postaramy się przybliżyć Ci ten temat.
Najważniejsze czego należy być świadomym to fakt, że nie ma przepisu na jedną wycenę tego usług dekoratorskich. Dla nas każda realizacja jest inna. Zależy to od takich czynników jak termin przyjęcia, ilość gości, konkretne miejsce realizacji, styl uroczystości, ilość i rodzaj elementów dekoratorskich.

 

Ważne są także takie informacje jak rodzaj i ilość stołów, wielkość kompozycji kwiatowych, ich kolorystyka oraz rodzaj użytych kwiatów. Do sporządzenia wyceny potrzebujemy wiedzieć czy chcesz skorzystać z dodatkowych pozycji z naszej oferty, np. dekoracja ceremonii w plenerze, aranżacja strefy chillout.


Przygotowana przez nas wstępna oferta podlega modyfikacjom, można zmieniać elementy, które zaproponowaliśmy; zmniejszać ilości itp. Jesteśmy w stanie dopasować dekoracje do posiadanego budżetu. Kierujemy się wyłącznie zasadą minimalnego budżetu w wysokości 8000 zł brutto.

Zdjęcie (484).jpg
Zdjęcie (200).jpg

Wynajęte dekoracje

Spis wszystkich dekoracji, które chcesz zarezerwować na swoje przyjęcie. Każdy element spisany jest

w ilościach, podana jest cena za sztukę oraz za komplet. Następnie dopisane są szczegóły techniczne

i uwagi do danej pozycji.

1

Florystyka

Spis wszystkich pozycji związanych z florystyką, np. bukiet panny młodej, butonierki, kompozycje na stoły itp. Ilości, wielkości i rodzaje dekoracji.

2

W tym miejscu spisujemy takie elementy jak montaż/demontaż, transport,
dodatkowe usługi typu dekoracja balonami, itp.

Koszty dodatkowe

3

Te 3 pozycje razem podlegają podsumowaniu i klaruje się cena końcowa. Ten sposób wyceny zlecenia pozwala naszym klientom na wnikliwą analizę kosztów. Dzięki takiej wycenie jesteś w stanie ocenić z jakiego typu dekoracji chcesz zrezygnować lub czy Twój budżet pozwala na nieco więcej szaleństwa.
O ile ceny wynajmu dekoracji możesz sprawdzić samodzielnie w naszej wypożyczalni online, tak cenę za usługi możesz poznać wyłącznie po wstępnej rozmowie z nami, gdy poznamy szczegóły związane

z Twoją uroczystością.


Najlepszym rozwiązaniem jest niezobowiązujące spotkanie, podczas którego poznamy Twoje potrzeby, zapytamy o wszystkie szczegóły jakie potrzebujemy do wstępnej wyceny. Zobaczysz jakim jesteśmy zespołem, jakie mamy wartości związane z naszą pracą, przekonasz się czy chcesz z nami współpracować,

a kilka dni po spotkaniu otrzymasz plik z wstępną ofertą. 

Dla osób preferujących wcześniej kontakt mailowy, bądź dla tych, którzy nie mogą się z nami spotkać, przygotowałyśmy  formularz do wstępnej wyceny. Prosimy o jego uzupełnienie i przesłanie ;)

Uwaga Przyszłe Pary Młode! Ważna informacja!

Ze względu na ogrom pracy podczas sezonu ślubnego, wyceny jak i spotkania dotyczące naszej oferty czy rezerwacji terminu, odbywają się tylko w miesiącach listopad-marzec każdego roku. Jeśli jesteście zainteresowani naszą ofertą, nie zwlekajcie do ostatniej chwili z wypełnieniem formularza. Formularze wysłane w miesiącach kwiecień - październik - dostaną odpowiedź dopiero w listopadzie.

FORMULARZ WYCENY
Planowany rodzaj stołów
Wesele 2 - dniowe
Co planujce na stołach w momencie przyjścia gości na salę?
Jak planujcie mieć podaną zimną płytę?
Wstępny zakres dekoracji stołu Młodej Pary
Wstępny zakres dekoracji ścianki/tła za Młodą Parą
Wstępny zakres dekoracji stołów gości
Pozostałe dekoracje
Prześlij plik
Prześlij plik
Prześlij plik
Prześlij plik
Prześlij plik
Dekoracja ceremonii zaśubin
Rodzaj ceremonii
Wstępny zakres dekoracji Ceremonii
Prześlij plik
Prześlij plik
Prześlij plik
Prześlij plik
Bukiet ślubny i butonierki
Wygląd bukietu
Florystka indywidualna
Prześlij plik
Prześlij plik
Prześlij plik
Prześlij plik

Jaki budżet chcielibyście przeznaczyć na dekoracje? Możecie wskazać widełki cenowe: np. 8-10tys.zł, 10-12tys.zł, itp. W wysokim sezonie (od maja - października), przy przyjęciach powyżej 100 osób zakładamy minimum logistyczne 8 000zł. Przy weselach oddalonych od Nowego Sącza o ponad 200km jest to 12 000zł. Minimalny budżet nie dotyczy małych przyjęć i tych organizowanych w miesiącach listopad - kwiecień.

Jak do nas trafiliście

*Wypełnienie formularza nie jest jednoznaczne z rezerwacją terminu. Rezerwacja terminu następuje po podpisaniu umowy przez obie strony.

Podsumowanie

Dziękujemy za przesłanie!

Umów się na spotkanie

Dziękujemy za przesłanie!

bottom of page