Jak wyceniamy zlecenie?

Nigdy wcześniej nie korzystałaś z usług firmy dekoratorskiej i nie orientujesz się jak kształtują się ceny tego typu usług? Nic nie szkodzi! Postaramy się przybliżyć Ci ten temat.
Najważniejsze czego należy być świadomym to fakt, że nie ma przepisu na jedną wycenę tego usług dekoratorskich. Dla nas każda realizacja jest inna. Zależy to od takich czynników jak termin przyjęcia, ilość gości na przyjęciu, konkretne miejsce realizacji, styl uroczystości, ilość i rodzaj elementów dekoratorskich. Ważne są także takie informacje jak rodzaj i ilość stołów, wielkość kompozycji kwiatowych ich kolorystyka oraz rodzaj użytych kwiatów. Do sporządzenia wyceny potrzebujemy wiedzieć czy chcesz skorzystać z dodatkowych pozycji z naszej oferty, np. dekoracja ceremonii w plenerze, aranżacja strefy chillout, i wiele innych.
Przygotowana przez nas wstępna oferta podlega modyfikacjom, można zmieniać elementy, które zaproponowaliśmy; zmniejszać ilości itp. Jesteśmy w stanie dopasować dekoracje do posiadanego budżetu. Kierujemy się wyłącznie zasadą minimalnego budżetu w wysokości 3000,00 zł brutto – przy takiej kwocie jesteśmy w stanie podjąć się wykonania dla Was usługi i dopasować elementy dekoratorskie do założeń kosztorysu klienta.
WYNAJĘTE DEKORACJE
IMG_0606_edited.png
FLORYSTYKA
JIMG_1129_edited.png
KOSZTY DODATKOWE
Te 3 pozycje razem podlegają podsumowaniu i klaruje się cena końcowa. Ten sposób wyceny zlecenia pozwala naszym klientom na wnikliwą analizę kosztów. Dzięki takiej wycenie jesteś w stanie ocenić z jakiego typu dekoracji chcesz zrezygnować lub czy Twój budżet pozwala na nieco więcej szaleństwa.
Cena montażu, demontażu, transportu zależy wyłącznie od wielkości przedsięwzięcia i jego specyfiki. O ile ceny wynajmu dekoracji możesz sprawdzić samodzielnie w naszej wypożyczalni online, tak cenę za usługi możesz poznać wyłącznie po wstępnej rozmowie z nami, gdy poznamy szczegóły związane z Twoją uroczystością.
Najlepszym rozwiązaniem jest niezobowiązujące spotkanie, podczas którego poznamy Twoje potrzeby, zapytamy o wszystkie szczegóły jakie potrzebujemy do wstępnej wyceny. Zobaczysz jakim jesteśmy zespołem, jakie mamy wartości związane z naszą pracą, przekonasz się czy chcesz z nami współpracować, a kilka dni po spotkaniu otrzymasz plik z wstępną ofertą. 
Dla osób preferujących wcześniej kontakt mailowy, bądź dla tych, którzy nie mogą się z nami spotkać, przygotowałyśmy  formularz do wstępnej wyceny. Prosimy o jego uzupełnienie i przesłanie ;)
FORMULARZ
Komplet ślubny
Planowana oprawa kwiatowa
Planowana oprawa pozakwiatowa
Jak do nas trafiliście
Prześlij plik
Prześlij obsługiwany plik (maks. 15 MB)
Prześlij plik
Prześlij obsługiwany plik (maks. 15 MB)
Prześlij plik
Prześlij obsługiwany plik (maks. 15 MB)
Prześlij plik
Prześlij obsługiwany plik (maks. 15 MB)
Prześlij plik
Prześlij obsługiwany plik (maks. 15 MB)

Podsumowanie

Każdą wycenę robimy indywidualnie na podstawie podesłanych przez Was zdjęć i budżetu jakim dysponujecie.

*Wypełnienie formularza nie jest jednoznaczne z rezerwacją terminu. Rezerwacja terminu następuje po podpisaniu umowy przez obie strony.

Umów się na spotkanie

 

KONSULTACJE ŚLUBNE odbywają się

PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU.

W celu ustalenia terminu i miejsca spotkania, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego czy poprzez facebooka. ;) 

Pracownia Eustoma

dekoracje i florystyka

PTASZKOWA 20

PRACOWNIAEUSTOMA@GMAIL.COM

  TEL.570 927 031

DEKORACJE ŚLUBNE WYKONUJEMY NA TERENIE NOWEGO Sącza, OKOLIC ORAZ CAŁEJ MAŁOPOLSKI

COPYRIGHT @ PRACOWNIA EUSTOMA